КОРЖІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І -ІІІ СТУПЕНІВ
Роменської районної ради Сумської області
вул. Роменська, 5 с. Коржі Роменський район Сумська область 42063
Тел. (054 48) 90-6-30 е-mail: korzhi-school@ukr.netКод ЄДРПОУ 23999236
НАКАЗ
12.03.2020 №15-ОД
Про призупинення навчально-
виховного процесу та режим роботи
працівників закладу на період карантину
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширення на території України коронавірусуOVICD-19», листа Міністерства освітиі науки від 11.03.2020. №1/9-195, відповідно статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», відповідно до пункту 77 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти , затвердженої наказом міністерства освіти України від 15.04.1993 року №102 , наказ Міністерства освіти і науки України № 406 від 16.03.2020 року «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусуCOVID-19», рекомендацій відділу освіти Роменської РДА та протоколу № 5 засідання педагогічної ради працівників школи від 12.03.2020 року.
НАКАЗУЮ:
1.Призупинити навчально-виховний процес на період з 12.03.2020 року по 03.04.2020 року включно, розбивши на такі періоди :
- 12.03.-22.03.2020 року - навчання в умовах карантину.
- 23.03. – 29.03.2020 року –канікули;
- 30.03. -03.04.2020 року -навчання в умовах карантину.
2.Заборонити проведення масових заходів та відвідування закладу освіти її здобувачами.
3.Проводити профілактичні та дезінфекційні заходи щодо запобігання поширенню корона вірусу OVICD-19.
4. Відтермінувати проведення атестації педагогічних працівників та проведення засідань атестаційної комісії.
5.Забезпечити виконання освітніх програм шляхом використання іниернет ресурсів, що не потребує відвідування школи її здобувачами .
6.Визначити режим педагогічних працівників – згідно тарифікації та технічних працівників – в режимі 40- годинного робочого тижня.
Педагогічні працівники :
6.1.Працюють відповідно до тижневого навантаження. Під час перебування на роботі залучаються до організаційно-педагогічної та організаційно-методичної роботи. За період карантину кожен педагогічний працівник розробляє конспекти уроків з власного предмету та презентації до них.
6.2.Забезпечують навчально-консультативну підтримку дітей та навчання під час карантину з використанням програм через мережу Інтернет : сайт навчального закладу,блоги вчителів, сторінки соціальних мереж , Viber.
6.3. Для учнів 1-4 класів:
Організувати навчання за проектом «Розумники»,vchy.com.ua
6.4. Для учнів 5-9 класів:
Організувати навчання з допомогою інструменту Google Classroom, Viber,telegram,messenger, посилання через facebook,телефонний режим.
7.Класним керівникам :
7.1.Забезпечити інформування батьків учнів про тимчасове призупинення навчально-виховного процесу ;
7.2.Провести в телефонному режимі бесіди з учнями й батьками щодо правил поведінки , збереження життя і здоров’я дітей під час вимушеного призупинення навчальних занять.
8.Технічні працівники(обслуговуючий персонал) працюють за графіком : 08.00 до 16.00- понеділок-четвер; з 08.00 до 15.00.-п’ятниця .
8.1 Техперсоналу школи Осиповській О.І..Снигі Л.В. Гальченко В.В., кухарю Іващенко Н.Г.., помічникові кухаря Панасенко Н.М.. забезпечити проведення проти епідемічних заходів , використовувати засоби дезінфекції , провести генеральне прибирання всіх навчальних та підсобних приміщень , систематично проводити щоденне дворазове прибирання всієї площі підлоги школи.
8.2.Ввесь техперсонал під час карантину виконує роботу по благоустрою території та приміщень школи.
8.3. Робітнику по ремонту приміщень школи Івченку В.М. забезпечити виконання комплексу робіт щодо підтримання функціонування інженерних споруд , мереж, комунікацій, дотримання правил техніки безпеки та необхідного температурного режиму в школі.
9.Машиністам (кочегарам) котельні на твердому паливі КоренюкуІ .М., Тернову В.М., Забарі В.Л. та Ковгану Ю.О. з 12.03. 2020 року працювати до закінчення опалювального періоду в режимі 8-годинного робочого дня.
Режим роботи : з 08:00.до 17.15- понеділок - четвер ; з 08:00 до 16.00. – п’ятниця. Обідня перерва з 12: 00до 13:00.
9.1.Під час робочого часу машиністи (кочегари) виконують наступні роботи:
-проводять опалення шкільних приміщень ( з мінімальним використанням палива, згідно встановлених норм);
- проводять рубку і розпилювання дров , складання їх, працюють над благоустроєм прилеглої території.
10.Контроль за виконанням наказу покладаю на заступника директора з навчально-виховної роботи Бандуру Н.В.
12.Загальний контроль залишаю за собою.
Директор школи ___________ Алла ЗАБАРА
З наказом ознайомлені : Наталія БАНДУРА Світлана КИР»ЯН
Валентина БАТЮТА Наталя ТОВЧИГРЕЧКО
Ірина БАРАНОВА Валентин ПАЗЕНКО
Світлана КАША Ольга ТИХЕНКО
Анатолій КАША Людмила КОЦУПІЙ
Ганна ОНИЩЕНКО Тамара ЄРЕМЯН
Людмила МОРОЗ Валентина СТЕБКО
Віктор ГАДЯЦЬКИЙ Ольга СМАЛЮК
Наталія Онищенко Володимир ІВЧЕНКО
Людмила СНИГА Ніна ІВАЩЕНКО
Коментарi